Trzecioklasiści w Szczawnicy!

Opublikowano: June 17, 2016

W dniach 13-14 czerwca odbyła się wycieczka klasy III do Szczawnicy. Nasza podróż rozpoczęła się wczesnym rankiem, bo już o 8.15 wyjechaliśmy z parkingu szkolnego.

Pierwszym punktem wycieczki było przejście przez Wąwóz Homole. Po dotarciu na szczyt wąwozu mogliśmy zobaczyć strzyżenie owiec. Kolejnym punktem wycieczki była wizyta w wytwórni soków, gdzie każdy próbował tłoczyć sok z jabłek. Przekonaliśmy się, że to nie łatwa lecz to ciężka praca. Z wytwórni soków udaliśmy się na nasz nocleg w  "Białym Domku". Po zakwaterowaniu i obiadokolacji odbyły się warsztaty plastyczne - malowanie na drewnie. Na koniec dnia były zabawy i konkursy zakończone ogniskiem. Drugi dzień obfitował również w wiele atrakcji. Po śniadaniu pojechaliśmy do Muzeum Pienińskiego. Pani przewodnik  opowiadała nam o zwyczajach i historii regionu pienińskiego. Po zwiedzeniu  muzeum wszyscy udaliśmy się wyciągiem krzesełkowym na Palenicę, z której wracaliśmy spokojnym spacerem. Wszyscy pomimo zmęczenia byli bardzo zadowoleni, a po wizycie pobliskiej pizzerii najedzeni udaliśmy się w drogę powrotną do domu. Pogoda nam dopisała, podobnie jak dobry humor naszych uczniów!